Saturday, December 13, 2014

21

Turned into a huge eating monster today! Ahaks!
Onomnomnom!
So yeah, a surprise birthday party was thrown for me. [main buka tutup pintu]


I got my American Chocolate Cake! Craving? Checked!


The ones who act as if they have assignments to be done!
I fell for it though. Silly me.

You guys did caught me off guard.[ Punyalah aku dah terasa macam nak makan Sofi dan Faiz sebab sengaja nak melepak kat bawah tu. Orang lapar jangan ekau buat main jang! Ado yang kena ngap skali eh] 

I ate 3 slices or 4? Nah, I couldn't remember though. Punya bahagia dapat kek. Kek aku suka pula tu. Thanks Ainee sebab ingat jenis kek yang aku makan. Terharu! ;) Cake, fruit cocktails, and tit bits! Tak perlu makanan mewah, sambutan korang dah buat aku gembira sebenarnya! One side, they were busy karaoke-ing(?) around. Faiz dah hanyut dengan lagu cinta cintun dia. Elok sangat boleh geng dengan Myran and James tu. Ainee dah macam cikgu dah suruh play guitar chord. Kahkah! Aiman lead the way to "101 Guide on How to be a Girl" followed by Sofi. I laughed so hard it makes me hungry. Well, there's cake. Ahha!

Mama called me and say "Anak mama dah besar!" Erm, does that mean I can travel solo? Ehhehehe. Oh wait, ke mama nak kata fizikal anak mama ni besar? Aher aher. Atok kata "Everybody is here. Everybody accept you" Alaaaaa, atok, ingat kakngah tak sedih ke semua berkumpul kat kampung? ;(

Petang tu keluar dengan mereka berempat. Plan on the spot and off we gooooooooooooo to Boulevard. I ate fish and chips and a plate of spaghetti. [another craving checked! kuat makan juga saya ni. Ish3x, Sarah, sila kawal pengambilan makanan anda.]
I am a happy girl. Kau ada?! Ngee

That night I got kidnapped by Syahin, Nathan, Ika and Bryan though. Sebenarnya dah tidur pun. Nasib terdengar Bryan call. Muahahahaha. Keluar. Makan lagi! Orang belanja. Wee huuuuu. Tahu-tahu je kan yang aku lapar? :D

Dah nak akhir tahun, tapi aku baru nak masuk 21! Oh well, happy birthday to me!

*To all of you who wished me by calls, text, Whatsapp or Twitter. Thanks! 


No comments:

Post a Comment

Feel free to say anything