Monday, July 25, 2011

Hmmm...Aku x nak diri aku berada di comfort zone sangat...I know who I am..

Pernyataan di atas tu(sebenarnya,kawan aku yang cakap benda tu kat aku),buat aku terfikir....

Sarah...
Kau kenal ke diri kau?
Kau tahu ke siapa kau?
Kenapa kau hidup?
Macam mana perangai kau selama ni?

Aku xleh nak judge diri aku..

Sebab :
Apa yang kita rasa kita buat lain dengan apa yang orang lain nampak.Mudah kan alasan?

Ada orang kata :
Sarah,
Kau jahat,
Kau nakal,
Kau baik,
Kau gila,
Kau pendiam,
Kau bising,
Kau peramah,
Kau cepat marah,
Kau sakai,
Kau sengal,
Kau pemalas(ok,yang ni mmg perangai aku)
Kau manja,
Kau ngada-ngada,
Kau gedik,
Kau pelik,
Kau psiko,
dan banyak lagi yang orang lain kata pasal aku...

Ada ke orang baik tapi jahat?
Pendiam tapi bising dan peramah?

Sifat-sifat ni buat aku tertanya-tanya...
Aku ni ada
MULTIPLE PERSONALITY DISORDER 
ke??????

Hahaha..As much as I judge people,people will be judging back at me.That's the law of nature.What goes around comes around right?

Terus terang aku cakap..aku x tahu apa matlamat hidup aku...
Ada orang boleh bantu aku x?
Kalau fikir balik..memang ada yang akan membantu..
Siapa?Itulah dia Allah Yang Maha Esa.Yang menciptakan segala-galanya.Dia akan ada bila-bila masa.


*Pendirian aku teguh tetapi orang x nampak tu.Tapi xpe,xpayah nak kecoh sangat pasal diri sendiri,kan?=)

1 comment:

  1. haha... cam kenal je ayat tuh... anyway, nice blog..

    ReplyDelete

Feel free to say anything